KATALOG INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA (IJZ)
Vsak zavod je dolžan redno vzdrževati in javno objavljati katalog informacij javnega značaja. Podrobnejšo vsebino kataloga določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
- OSNOVNI PODATKI O KATALOGU
Naziv zavoda: Osnovna šola Ludvika Pliberška Maribor
Naslov: Maribor, Lackova 4
Pošta: 2000 Maribor
Telefon: +386 2 42 12 802
Faks: +386 2 42 12 812
Elektronski naslov: tajnistvo@ludvik.si
Odgovorna uradna oseba: Lidija Todorović, ravnateljica
Datum objave kataloga: december 2010
Datum zadnje spremembe: november 2019
Katalog je dostopen na spletu: https://ludvik.si/katalog-ijz/
Druge oblike kataloga: Katalog je v fizični obliki dostopen na sedežu šole, Maribor, Lackova 4.
- SPLOŠNI PODATKI O ZAVODU in z IJZ, s katerimi RAZPOLAGA
a) Organigram in podatki o organizaciji šole
Organizacija in opis delovnega področja
Zavod je javni vzgojno-izobraževalni zavod in deluje pod imenom:
Osnovna šola Ludvika Pliberška Maribor.
Osnovna šola opravlja javno službo na področju:
- 200 – osnovnošolsko izobraževanje.
Poleg osnovne dejavnosti opravlja osnovna šola še dopolnilne dejavnosti, navedene v odloku o ustanovitvi.
Šola je ustanovljena za opravljanje javne službe na področju osnovnošolskega splošnega izobraževanja za potrebe skupnega šolskega okoliša.
Znotraj skupnega šolskega okoliša so določena posamezna gravitacijska območja za:
- Osnovno šolo Ludvika Pliberška Maribor,
- Osnovno šolo Tabor I Maribor in
- Osnovno šolo Leona Štuklja Maribor,
ki so opredeljena s popisnimi prostorskimi okoliši iz Registra prostorskih enot, ki ga vodi Geodetska uprava Republike Slovenije.
Organi šole so: svet šole, ravnatelj, strokovni organi.
Posvetovalni organi so: svet staršev.
Strokovni organi šole so: učiteljski zbor, oddelčni učiteljski zbor, razrednik in strokovni aktivi.
Ustanoviteljske pravice in obveznosti skladno z zakonom, tem odlokom in drugimi občinskimi predpisi izvršujeta Mestni svet Mestne občine Maribor in župan.
Odgovornost za učence in otroke prevzemajo strokovni delavci šole v času izvajanja vzgojno-izobraževalnih dejavnosti in drugih aktivnosti (organizirani dnevi, ekskurzije, šola v naravi …) na
področju šolskega prostora, ki obsega šolske stavbe, dvorišče, šolsko športno igrišče, ograjen šolski prostor in šolsko dovozno pot ter prostore, v katerih potekajo druge dejavnosti.
Organigram šole
Šola je organizirana kot samostojni vzgojno-izobraževalni zavod in nima notranjih organizacijskih enot.
b) Kontaktni podatki uradnih oseb
Pristojna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
Ime in priimek: Lidija Todorović
Delovno mesto in naziv: ravnateljica
Elektronski naslov: lidija.todorovic@ludvik.si
Službena telefonska številka: 02/421 28 00
Pristojna oseba za varstvo osebnih podatkov
Pooblaščena oseba: Katja Tretjak, univ. dipl. prav.
Elektronski naslov: katja@czpp.si
Telefon: 08/205 96 04
Naslov: Center za pravno pomoč, d.o.o. Rimska ulica 4, 2310 Slovenska Bistrica
c) Seznam glavnih predpisov z delovnega področja zavoda
Splošni akti šole
- Hišni red
- Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest
- Pravila o zavarovanju osebnih podatkov
- Pravila šolskega reda
- Vzgojni načrt
Predpisi ministrstva za šolstvo, pomembni za delovanje šole
Državni predpisi, pomembni za delovanje šole
Predpisi lokalne skupnosti, vezani na šolo
- Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Ludvika Pliberška Maribor je dostopen v predpisih Mestne občine Maribor pod vzgoja in izobraževanje:
http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=1139
Seznam predlogov predpisov
Osnovna šola ni predlagateljica predpisov.
d) Sprejeti in predlagani strateški in programski dokumenti ter pomembnejša poročila, stališča, mnenja in analize z delovnega področja organa
Predstavitve šole
- Publikacija 2019/2020
Programi in načrti
Letna poročila o delu
- Letno poročilo 2019
- Poročilo o realizaciji LDN 2018/2019
e) Katalog upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov oziroma drugih uradnih ali javnih storitev, ki jih organ vodi oziroma zagotavlja svojim uporabnikom
Na osnovi Zakona o osnovni šoli v zvezi:
- z vpisom, prestopom, prešolanjem, odložitvijo šolanja,
- z oprostitvijo sodelovanja pri posameznem predmetu,
- s prepovedjo obiskovanja osnovne šole po izpolnitvi osnovnošolske obveznosti,
- s statusom učenca, ki se vzporedno izobražuje, oziroma statusom športnika in
- v zvezi z dodelitvijo sredstev učencem, ki zaradi socialnega položaja ne zmorejo v celoti plačati prispevkov za materialne stroške programa (šola v naravi, prehrana, učbeniki).
Na osnovi Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja v zvezi:
- z imenovanjem in razreševanjem članov sveta šole,
- z imenovanjem in razreševanjem ravnatelja,
- z imenovanjem in razreševanjem vršilca dolžnosti ravnatelja,
- z imenovanjem članov pritožbene komisije,
- s pritožbami, pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja,
- z izdajo potrdila, da je učenec obiskoval osnovno šolo, ko je spričevalo izgubljeno ali uničeno in ni ohranjen arhiv osnovne šole.
Na osnovi Zakona o sistemu plač v javnem sektorju v zvezi:
- z višino dela plače za delovno uspešnost ravnatelja,
- z napredovanjem v nazive, napredovanje v plačne razrede.
Na osnovi Zakona o delovnih razmerjih v zvezi:
- s kadrovskimi zadevami.
Na osnovi Zakona o dostopu do informacij javnega značaja v zvezi:
- z odločanjem o zahtevi za dostop do informacije javnega značaja in ponovno uporabo.
Na osnovi Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) v zvezi:
- z objavo in razpisno dokumentacijo na spletni strani https://www.enarocanje.si/
Trenutno šola ne vodi nobenega postopka.
f) Seznam javnih evidenc, ki jih upravlja šola
Šola ne vodi javnih evidenc.
g) Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov, ki jih vodi šola s svojega delovnega področja (z opisom metapodatkov)
Naziv zbirk
- Evidenca o številu oddelkov, o spolu učencev po oddelkih
- Evidence o učencih, ki se vodijo v skladu s Pravilnikom o zbiranju in varstvu osebnih podatkov na področju osnovnošolskega izobraževanja
- Evidence, ki se vodijo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov
- Evidenca o dejanski zasedenosti delovnih mest, opredeljenih v aktu o sistemizaciji delovnih mest
- OPIS NAČINA DOSTOPA DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Neposreden dostop do kataloga informacij javnega značaja:
- osebni dostop na sedežu šole v času uradnih ur ali v predhodno dogovorjenem času uradnih ur,
- dostop po elektronski poti.
Tehnični pogoji za dostop do elektronskega kataloga informacij javnega značaja:
- za brskanje po naših spletnih straneh potrebujete brskalnik (Internet Explorer, Firefox, Chrome).
Dostop na podlagi zahteve:
- neformalna zahteva: ustna, preko telefona,
- formalna zahteva: podana ustno na zapisnik, pisna zahteva po pošti, vložitev zahteve po elektronski pošti.
Dostop do kataloga informacij javnega značaja za ljudi s posebnimi potrebami:
- dostop do informacij javnega značaja zagotavljamo ljudem s posebnimi potrebami po predhodnem dogovoru.
- STROŠKOVNIK
Šola lahko za večji obseg dokumentov zaračuna materialne stroške po stroškovniku in postopku 16., 17. in 18. člena Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
- MOREBITNI STROŠKOVNIK ZA PONOVNO UPORABO IJZ
Cene in drugi pogoji za ponovno uporabo informacij javnega značaja so navedeni od 20. do 26. člena
Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
- SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ OZ. TEMATSKIH SKLOPOV
Do sedaj ni zahtev.